شماره تجهیزات - لیبل سیم

شماره تجهیزات - لیبل سیم 

در این بخش به بررسی رنج وسیعی از لیبل های سیم میپردازیم . لیبل های پشت چسبدار که به صورت لمینیت شده و با کیفیت بالا موجود است 

  بعد از طراحی نقشه الکتریکال توسط مهندسین برق و طراحان تابلو برق نیاز به رد یابی سیم های کنترل و ورود و خروج های سیم ها و کابل ها به شدت احساس می شود . جهت پاسخ به این نیاز از لیبل های سیم پارتکس و لیبل کابل پارتکس و لیبل های تجهیزات پارتکس استفاده میکنیم . در مقالات قبلی درباره شماره سیم و شماره کابل و پرینتر های شماره سیم و کابل پارتکس تمامی اطلاعات داده شد . در این بخش به بررسی لیبل های سیم و لیبل تجهیزات پارتکس می پردازیم .

 

 

 رد یابی سیم ها و تجهیزات ورود و خروج ها به عیب یابی و سرویس تابلو برق کمک می کند و همچنین نظم خاصی به تابلو برق میدهد و سبب شکیل شدن تابلو ها می شود.

 

جهت سایز های مختلف سیم شرکت پارتکس سایز بندی های مختلفی را ارایه می نماید که با رجوع به سایت partexiran.com  می توان شماره سیم مورد نظر را یافت.

 شرکت پارتکس سوئد به عنوان مخترع شماره گذاری سیم وکابل با جدید ترین متد های شماره گذاری سیم و کابل وتجهیزات جهت تامین لیبل سیم و لیبل تجهیزات پیشتاز است .

 همانطور که شماره گذاری سیم وکابل ها از اهمیت بالایی در تابلو سازی برخوردار است شماره گذاری تجهیزات هم بسیار مهم است . تمامی تجهیزات درون تابلوها محل ورود و خروج سیم ها و کابل هاست . و لزوما نیاز به شماره گذاری دارد.

 لیبل تجهیزات و شماره تجهیزات نوعی دیگر از شماره گذاری می باشد . در اولین توضیح به شماره تجهیزات و لیبل تجهیزات که با دستگاه پرینتر T1000  پارتکس قابل شماره گذاری می باشد می پردازیم .

 

1مجموع 4 محصول
PF-کاغذ پلی استر پارتکس

PF-کاغذ پلی استر پارتکس

لیبل کاغذی PF: کاغذ منحصر به فرد پارتکس با طراحی خاص جهت استفاده درون هولدر های شفاف پارتکس می باشد . کاغذ پرفراژ شده پارتکس به صورت a4 با پرینتر معمولی در دو رنگ زرد و سفید موجود است .
PP-  لیبل ترمینال و هولدر PVC

PP- لیبل ترمینال و هولدر PVC

شماره کابل و ترمینال PVC PP-046 شماره های از جنس PVC جهت شماره گذاری سیم و کابل و تجهیزات . این نوع شماره سیم با استفاده از پرینتر شماره گذاری T1000 پارتکس چاپ می شود و در داخل شماره سیم های شفاف PT و PTC و PM استفاده می شود .
شماره تجهیزات PPA

شماره تجهیزات PPA

شماره تجهیزات و لیبل تجهیزات پشت چسب دار PPA شماره هایی از جنس PVC از نوع ضخیم به صورت پشت چسب دار است که کارایی همانند پانتو گراف دارد و برای شماره گذاری تجهیزات اصلی تابلو استفاده می شود .
1مجموع 4 محصول
ثبت نظر
تقوی : لیبل
11 0
عرض سلام- برای محیط کارگاهی گرم کدام مدل لیبل بهتره؟ ماندگاری بیشتری داشته باشه؟
مدیریت : پاسخ لیبل
11 0
سلام - وقت بخیر تمام شماره سیم های پارتکس قابلیت استفاده کارگاهی دارند و در تمام انها زمان و هزینه مناسب در نظر گرفته شده است
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :